Tartalom
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Extra cuccok
 
Olvasnivaló
 
Para
 
Csak kíváncsi vagyok...
Indulás: 2004-05-04
 
Torrent Search
 
Játokok, web játékok
 
Videomegosztók
 
Online TV
 
próba
 
NOL próba
 


blog plusz próba
Friss bejegyzések
2009.07.23. 23:16
2009.07.23. 23:06
Friss hozzászólások
 
Lehet-e sokszor szavazni
a címben
lehet-e

igen
nem
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Pro
Pro : BFD - kik neteznek és hogyan?

BFD - kik neteznek és hogyan?

  2008.04.30. 10:26

A magyar társadalomnak csak negyede aktív internetező, a többség pedig reménytelenül leszakadt. Azok viszont, akik neteznek, egyre jobban megismerhetők és elérhetők, például a keresőkön át – derült ki a BrandFestival Digital (BFD) első előadásaiból.

Az IndexTools eleve a külföldi piacra készült – vallotta be nyilvánosan Szőke Márton, a Yahoo által néhány hete milliárdos összegért felvásárolt webanalitikai cég ügyvezetője. A sikert így elemezte: „Ami a sikerhez vezetett, az a fókusz volt. Egy olyan piacot céloztunk meg, ami elég nagy volt ahhoz, hogy fókuszálni tudjunk, viszont elég kicsi ahhoz, hogy még ne uralják multinacionális cégek. Így ott lehettünk a világ öt legnagyobb webanalitikai játékosa között. Ott próbáltunk magyarok lenni, ahol ez erősség volt: fejlesztésben, innovációban, kreativitásban.” Salesben és grafikában pedig igyekeztek meghaladni a magyar átlagszintet.

Mekkora az internetes médiumok keresztolvasottsága? Ezt is mérte a Szonda-Ipsos és a Gemius közös kutatása – mondta Kovács Márton, a felmérés vezetője. Az eredmények szerint az Index-portfólió nagyjából ugyanazt a közönséget vonzza, míg az Origo és a Sanoma oldalai jobban szórnak és nagyobb célcsoportot fednek le.

Molnár Szilárd, a BME-ITTK Digitális megosztottság kutatóműhelyének vezetője szerint Magyarországon több fontos mutatóban az utóbbi években sem csökkent a netes megosztottság: a 20-25%-nyi aktív netező és az 55-60 százaléknyi reménytelenül nettelen polgár mellett csak egy maroknyi meggyőzhető érdeklődő akad. A digitális eszközök eközben a felnövő generáció fontos szocializációs eszközeivé váltak: a net és a kütyük azt jelentik mint egykor az új alföldi papucs és a szűk farmer – deklarálta Molnár Szilárd.

Sziebig Péter, a klikkmánia.hu vezetője az egyes szektorok keresőmarketinges stratégiáiról is beszélt: a 2007-es kutatási adatok szerint az építőipar például csúnyán lemaradt a kereskedelmi szektor mögött. A kutatásvezető szerint a keresőmarketinget nem szabad elválasztani a marketingmix többi elemétől: egy a sok közül, ami az olyan digitális lehetőségeknek is kiegészítője és nem ellenfele, mint a banner vagy a vírusvideó. Kovács Márton példája szerint a 2005-ös Super Bowl döntőjében a Coca-Cola méregdrága tévés hirdetési helyeket vásárolt C2 nevű terméke bevezetésére, de a keresőszavakat elfelejtette megvenni, így a meccs után a gép elő ülők a szemfüles Pepsi oldalára kerültek.

Miyazaki Jun, a Neo keresőoptimalizálás (SEO) dívizió vezetője arról beszélt, nem elég a találatok mellett szponzorált linkekkel megjelenni – a rendes találati lista elejére kerülni 30-50 százalékot is dobhat a látogatószámon. Két példát is hoz a fontosságra: az egyik George W. Bush-é:  „miserable failure” keresőszóra az USA-elnök önéletrajza jön ki elsőnek, a másik pedig a magyar Apple-disztribútort csepülő We want Apple Hungary weboldal, amely néhány héti működés után előkelő helyen jönnek ki az „apple hungary” keresésre.

A keresőtalálatok Miyazaki Jun szerint építhetik is a márkát: a felhasználók nem márkát keresnek egy keresővel, hanem megoldást a problémáikra, ezért amit a keresőszavukra válaszul kapnak, azt hiteles megoldásként fogják ismerni. Az előadó ezt a Honda példájával támasztotta alá, akik miután első helyre optimalizálták magukat az „üzemanyagtakarékos autó” keresőkifejezésre, egy kutatás résztvevőinek szemében első asszociációvá váltak a takarékos gépjárműre.

http://www.kreativ.hu/cikk.php?nl=2363&id=21798&aai=0&s=0

 


 

Delicious Bookmark this on Delicious

Bookmark and Share

 
Info
 
Szórakozás
 
Progik
 
Vásárlás
 
Tudás
 
Driver
 
Mobil
 
DVD
 
Podcastok
 
fb

Megosztás

 
Tartalom

Naruto rajongói oldal! Felkerült John Man Ninja címû könyvének elsõ fejezete. Olvass, Filmezz, Tanulj!! KONOHA.HU    *****    Debrecen Nagyerdõaljai, 150m2-es alapterületû, egyszintes, 300m2-es telken, sok parkolós családiház eladó 06209911123    *****    Velaris, a második otthonom Fanfictionból új rész került fel    *****    NSYNC - Ha nosztalgiáznál, vagy érdekel,mi történik most a ByeByeBye elõadóival, akkor nézz be - NSYNC    *****    Szereted az egyedi történeteket? Kíváncsi vagy, hogy mire képes egy hobbi író? Ha igen, nézz be hozzám!    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.    *****    Debrecen Nagyerdõaljai, 150m2-es alapterületû, egyszintes, 300m2-es telken, sok parkolós családiház eladó 06209911123    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    Lakatos munka- Épületlakatos munka- Haidekker kerítés - Haidekker kapu- Teraszkorlát- Lakatos munka szerelés- Hullámrács    *****    Itachi Shinden második fejezet!! - ÚJ FEJEZET - Felkerült a könyv második harmada!! Konoha.hu - KATT!! KATT! KATT!! KATT    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    Aki szörnyekkel küzd, vigyázzon, nehogy belõle is szörny váljék. S ha hosszasan tekintesz egy örvénybe, az örvény vissza